Regulamin zakupów

REGULAMIN - OGÓLNE WARUNKI HANDLOWE

Przepisy wstępne

Ogólne warunki handlowe ( dalej tylko „OWH“) stosuje się do zakupów w sklepie internetowym www.xtremeshop.pl. Te OWH regulują stosunki między stronami umowy sprzedaży (faktury), gdy z jednej strony jest firma Eshop Company s.r.o., sídlo Palkovice 967, 739 41  Palkovice, kontakt telefoniczny +420 558 111 797, zapsan Spisová značka C 71795 vedená u Krajského soudu v Ostravě, Ičo: 06395554, kierujący strony internetowe www.xtremeshop.pl, jako sprzedawca (dalej tylko „Sprzedawca“) i na stronie odwrotnej kupujący (dalej tylko „Kupujący“ lub „klient“).

Gdy kupujący złoży zamówienie, potwierdza, że zapoznał się z tym regulaminem OWH, i że się z nim zgadza, z pełnym tekstem skutecznym w momencie złożenia zamówienia.

 

Ceny w katalogu

Wszystkie ceny są w momencie wysłania zamówienia umowne i są zawsze aktualne i ważne. Ceny są ostateczne, czyli zawierają VAT.

Specjalne oferty są ważne do wysprzedania zapasów lub na czas określony.

 

Rejestracja

Zachęcamy Państwo do komfortowego i korzystnego zakupu za pomocą rejestracji. Kupować jednak można też bez rejestracji. Tracą Państwo jednak możliwość włączenia się do systemu lojalnościowego Xtreme Club, śledzenie zamówień, możliwość wglądu do wszystkich swych zamówień i możliwość nie wypełniać wszystkich danych w następnych zamówieniach.

Rejestracja polega na wypełnieniu Pańskich danych: imię, nazwisko, adres, imię użytkownika, no i hasło. Żeby wykonać rejestrację kliknij na link Rejestracja w menu. Pojawi się strona z formularzem który trzeba wypełnić. Wszystkie dane trzeba napisać do odpowiednich pól. Pola oznaczone symbolem „Obowiązkowe dane“ trzeba obowiązkowo wypełnić, żeby móc się zarejestrować. Po wypełnieniu wszystkich potrzebnych informacji, kliknij na przycisk „Rejestrować“. Jeżeli są jakieś pola źle wypełnione, lub zapomniano ich wypełnić, ponownie pojawi się formularz rejestracyjny i będzie trzeba poprawić, lub dopełnić potrzebne informacje. Jeżeli jest wszystko w porządku pojawi się strona z informacją o udanej rejestracji. Od tego momentu stają się Państwo rejestrowanymi klientami. Następna wizyta nie będzie już tak komplikowana, wystarczy tylko wypełnić pole z imieniem użytkownika i hasło. Wtedy będą Państwo zalogowani. Użytkownik może kiedykolwiek zmienić dane na swoim profilu.

Wszystkie dane osobowe wypełniane podczas rejestracji są poufne.

Sprzedawca ma obowiązek usunięcia konta użytkownika i jego danych, jeżeli klient o to pisemnie poprosi.

 

Koszyk

Jeżeli wybrano już produkty które chcecie kupić, trzeba najpierw włożyć je do wirtualnego koszyku. Aby to zrobić kliknij na przycisk „Włożyć do koszyka“ przy wybranym produkcie. Wnet gdy zostanie towar włożony do koszyka, wyświetli się zawartość Pańskiego koszyka. Przy każdej pozycji produktu można regulować ilość sztuk. Aby usunąć towar z koszyka trzeba napisać do pola z ilością sztuk numer zero, lub przycisnąć czerwone x na końcu rządku. Podana cena jest tylko sumą cen wszystkich produktów w koszyku, ostateczna cena zamówienia włącznie z kosztami za dostarczenie paczki zobaczycie jeszcze przed dokończeniem zamówienia.

Teraz mogą Państwo kontynuować wybór dalszych produktów, które chcą Państwo kupić. Można tak zrobić klikając na przycisk „Kontynuować zamówienie“. Kiiedykolwiek można do koszyka powrócić przyciśnięciem na link Koszyk, który jest umieszczony na górze, gdzie jest widoczna także aktualna cena zawartości koszyka.

Jeżeli są już wszystkie produkty w koszyku, trzeba nacisnąć przycisk „Zamówić“, gdzie można dokończyć zamówienie towaru. Kupujący ma obowiązek podać właściwy adres i pełny adres, na który ma być odesłany zamówiony towar. Kupujący ma obowiązek przyjąć i zapłacić całkowitą cenę. O łącznej cenie jest Kupujący powiadomiony przy wypełniniu zamówienia jeszcze przed jej wiążoncym potwierdzeniem.

Jeżeli Kupujący zmieni zdanie i nie chce żeby zamówienie było realizowane, trzeba co najszybciej kontaktować pracowników e-shopu o anulowaniu zamówienia, lub zmian zamówienia, e-mailem (info@xtremeshop.pl) .

 

Potwierdzenie zamówienia

Po złożeniu zamówienia w koszyku natychmiast powiadomimy Was za pośrednictwem e-mailu i potwierdzimy Pańskie zamówienie.

Sprzedawca jest zobowiątany, że Kupujący otrzyma towar, który jest przedmiotem zakupu i umożliwi nabycie prawa własności dotyczące tego tawaru. Kupujący jest zobowiązyny do tego, że przyjmie towar i zapłaci Sprzedawcy cenę kupna.

 

Sposoby dostarczenia towaru

Jeśli produkt jest oznaczony jako dostępny na magazynie, zazwyczaj wysyłamy go następnego dnia roboczego, najpóźniej w ciągu tygodnia. Jeżeli towar jest oznaczony jako dostępny na magazynie, termin realizacji 3-7 dni, to zazwyczaj towar wysyłamy w ciągu 7 dni roboczych, najpóźniej w ciągu 10 dni roboczych, chyba że uzgodnimy z Klientem inaczej.

Towar zasyłamy na adres dostawy zaznaczony w zamówieniu.

Jeżeli nie będziemy mieli podany towar w składzie, natychmiast Was będziemy kontaktowali i domówimy się z Państwem na wymianie towaru lub anulowaniem zamówienia.

W przypadku, gdy kupujący towar dostarczany przedsiębiorcą nie odbierze, sprzedający może zażądać zwrotu wszystkich kosztów z tym związanych (opłata pocztowa + opakowanie).

 

Sposoby transportu towaru

Transport

InPost Paczkomaty

 

25 zł

wolne od 400 zł

InPost Kuryr

25 zł

wolne od 400 zł

GLS kuryr

25 zł

wolne od 400 zł

 

Metody Płatności

 

Pobranie

Płacisz dopiero po otrzymaniu towaru, bezpośrednio u wybranego przewoźnika.

6 zł

Płatność kartą kredytową

Płacisz bezpośrednio w sklepie internetowym. Po zrealizowaniu zamówienia zostaniesz przekierowany na bezpieczną stronę Comgate, gdzie dokonasz płatności kartą płatniczą lub kredytową.

 

WOLNY

Szybkie płatności internetowe

Szybka płatność za pośrednictwem Twojej bankowości internetowej. Po skompletowaniu zamówienia zostaniesz przekierowany bezpośrednio do płatności online za pośrednictwem Twojego banku. WOLNY

 Przelew bankowy

Po skompletowaniu i wysłaniu zamówienia wpłać odpowiednią kwotę na nasze konto bankowe

PL22 1050 1070 1000 0090 3138 4051

Nie zapomnij podać numeru zamówienia jako symbolu zmiennej (jest on podany na przykład na stronie śledzenia zamówienia lub w e-mailu o otrzymanym zamówieniu). Natychmiast po wpłynięciu kwoty na nasze konto towar zostanie wysłany do Panstwa

WOLNY

 

 

 

Przyjęcie towaru

Kupujący przy przyjęciu towaru we własnym ineresie sprawdza jeśli paczka i jej opakowanie nie nosi ślady uszkodzenia. Jeżeli tak, wtedy jest Kupujący zobowiązany sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki. Zalecane jest, żeby kupujący po dostarczeniu przesyłki od nadawcy, sprawdził stan dostarczonego zamówionego towaru według umowy kupna, która była Kupującenu zasłana w elektronicznej postaci na jego e-mail w załączniku, razem z informacjami o realizacji zlecenia i w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości natychmiast kontaktował pracowników e-shopu (info@xtremeshop.pl) .

 

Odstąpienie od umowy

Jeżeli towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie pasuje, macie możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny. Można odstąpić od umowy w terminie 14 dni, od dnia odbioru towaru, w tym okresie wystarczy odesłać wypowiedzenie.

Towar zasłany na nasz adres nie może wykazywać odzanki użytkowania (zapach, pranie, inne odzanki używania) i najlepiej ma być zapakowane zpowrotem w oryginalnym opakowaniu, z etykietami, w takim stanie jakim towar Państwo otrzymali.

Odstąpienie od umowy zakupu w okresie 14 dni nie można rozumieć jako okres bezpłatnego wypożyczania towaru.

Przy zwrocie towaru prosimy dodać do paczki wypełniony  formularz o wypowiedzeniu umowy .

Kiedy Kupujący odstąpi od umowy, Sprzedawca zwróci pieniądze bez zbędnej zwłoki, najpóźniej do czternastu dni od dnia odstąpienia od umowy, zwróci wszystkie pieniądze, które Sprzedawca od Kupującego otrzymał.

W przypadku zwrotu tylko części rzeczy z umowy kupna (faktury), będzie kwota pieniężna przeliczona o objętościowy i lojalnoćiowy rabat, lub inne zniżki zapisane w umowie kupna które dotyczą zwracanego towaru.

Towar, który zasyłacie nie wysyłajcie za pobraniem. Przychodzące paczki za pobraniem nie będą przyjęte.

Paczke prosimy zasyłać na ten adres sprzedawcy:

Eshop Company s.r.o. Palkovice 967, Palkovice 73941 Czech Republic 

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu towaru, który nie jest w pierwotnym stanie artykułu sprzedażowego. Przykłady takiego towaru obejmują:

- Wypłukany towar: W przypadku, gdy towar został zwrócony po praniu i nie jest w pierwotnym, niepranym stanie.

- Bez metek: Jeżeli towar został zwrócony bez pierwotnych metek lub etykiet.

- Uszkodzony towar: Zwrotny towar z widocznymi uszkodzeniami, które nie były obecne podczas pierwotnego zakupu.

- Noszony towar: Towar wykazujący oznaki zużycia lub noszenia.

- Brudny towar: Zwrotny towar, który nie jest czysty i wykazuje ślady zabrudzeń.

W przypadku zwrotu towaru w wymienionym stanie, sprzedawca ma prawo dochodzić roszczeń o odszkodowanie. Odszkodowania te mogą obejmować koszty związane z przywróceniem towaru do pierwotnego stanu sprzedażowego, takie jak koszty prania, renowacji czy wymiany brakujących części. Klient ponosi odpowiedzialność za pokrycie tych kosztów, a sprzedawca zastrzega sobie prawo potrącenia odpowiedniej kwoty z zwróconej sumy lub żądania jej dodatkowo od klienta.

 

Procedura wymiany towaru

Jeśli kupiliście u nas towar i stwierdziliście, że potrzebujecie inny rozmiar, kolor lub całkiem inny produkt, po prostu zamówcie i kupcie ponownie wymagany towar w naszym sklepie internetowym. Towar, który stwierdzicie, że Wam nie odpowiada, zapakujcie i odesłijcie do nas, a my zwrócimy Wam za niego pieniądze. Przy zwrocie towaru postępujcie zgodnie z powyższym akapitem - Odstąpienie od umowy.

 

Prawa i obowiązki Sprzedawcy

Sprzedawca jest zobowiązany do przyjęcia zamówienia i wysłania zamówionego towaru na podany adres Kupującego.

Integralną częścią zamówienia jest dowód zakupu (faktura) na zakupiony towar, którą Kupujący otrzyma w elektonicznej postaci e-maiem.

Wszystkie Dane osobowe podane podczas rejestracji są poufne i nie mogą być wykorzystywane do innych celów.

Sprzedawca ma prawo do odmowy realizacji zamówienia, jeżeli Kupujący wielokrotnie nie spełnił swojego zobowiązania przejęcia towaru i zapłacenia ceny nabycia towaru, lub nieustannie mieni swoje wymagania bez tego, żeby przewziął zamówiony towar.

Sprzedawcy ma prawo do odstąpienia od umowy kupna (wiążącego zamówienia), w przypadku, że nie jest towar na składzie i nie domówi się z Kupującym na innym zamówieniu.

 

Ochrona danych osobowych

Ochrona Danych osobowych kupującego który jest osobą fizyczną, wyrażona jest ustawą nr.: 101/2000 Dz (Sb) dotyczącej ochrony danych osobowych, w brzmiwniu późniejszych przedpisów.

Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie Danych osobowych: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres dostarczenia przesyłki, numer identyfikacyjny, numer identyfikacji podatkowej, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, następnie dane kart zniżkowych ISIC, ITIC, IYTIC, SPHERE CARD ( dalej wszystko łącznie jako „Dane osobowe“). Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych Sprzedawcą, do celów realizacji praw i obowiązków umowy i do celów utrzymywania konta użytkownika. Jeżeli Kupujący nie wybierze inną obcję, zgadza się na przetwarzanie Danych osobowych Sprzedawcy w celach wysyłania informacji i informacji handlowych przeznaczonych dla Kupującego. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych nie jest warunkiem, która uniemożliwiła zawarcie umowy kupna.

Kupujący może pisemnie kiedykolwiek cofnąć swoją zgodę. Wtedy sprzedawca usuwa z bazy danych wszystkie Dane osobowe Kupującego w niezbędnym zakresie.

Kupujący ma prawo wglądu do swych Danych osobowych i prawo na ich korektę, włącznie prawa żądać wyjaśnienie lub usunięcie nieprawidłowego stanu i dalszych ustawowych praw dotyczących tych danych.

Kupujący przyjmuje do wiadomości, że jest zobowiązany swe Dane osobowe ( w trakcie rejestracji, na koncie użytkownika przy zamówieniu poprzez internetowy interfejs sklupu) podawać prawidłowo, zgodnie z prawdą, i że jest zobowiązany bez zbędnej zwłoki powiadomić Sprzedawcę o zmianach w swoich Danych osobowych.

Do przetwarzania Danych osobowych Kupującego może Sprzedawca wyznaczyć osobę trzecią jako przetwórcę. Oprócz osób, które zapewniają transport, nie będzie miał dostępu do danych osobowych kupującego nikt dalszy i nie będą przekazywane osobom trzecim, bez wcześniejszej zgody Kupującego.

Dane osobowe będą przetwarzane przez czas nieokreślony. Dane osobowe będą przetwarzane elektronicznie w sposób zautomatyzowany, lub niezautoryzowany w postaci drukowanej.

Kupujący potwierdza, że Dane osobowe są dokładne i prawidłowe, i że był poinformowany że swe Dane osobowe podaje dobrowolnie.

 

Warunki gwarancji

Jako karta gwarancyjna zazwyczaj służy dowód zakupu ( więcej zobacz Reklamacje).

Towar jest objęty gwarancją, której okres trwania to 24 miesięcy.

 

Reklamacje

Przepisy reklamacji, kierują się według przepisów Kodeksu cywilnego.

Wszystkie towary w naszym e-sklepie objęte są 24-miesięczną gwarancją.

Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu, który jest zapisany na dowodzie zakupu towaru (faktura, potwierdzenie o zakupu).

Jeżeli, w tym czasie pojawi się wada na produkcie, ma Kupujący prawo do reklamacji towaru.

Zrób zdjęcie wady produktu i wyślij je z opisem usterki i dołączonym zdjęciem na adres e-mail info@xtremeshop.pl. Zaczekaj na naszą odpowiedź, w której prześlemy informacje, jak postępować z reklamowanym towarem.

Jeśli napiszemy, że konieczne jest wysłanie towaru do nas w celu dalszej oceny reklamacji, w takim przypadku wyślij reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym, który można pobrać tutaj:  formularz reklamacyjny na adres:

Eshop Company s.r.o. Palkovice 967, Palkovice 73941 Czech Republic

Jeżeli chcą Państwo reklamować więcej sztuk towaru, prosimy o wypełnienie formularzy reklamacyjnych pojedynczo.

Prosimy o zasyłać do reklamacji tylko czysty i niezabrudzony towar, odpowiednio zapakowany . Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za źle zapakowane paczki i producent nie zaakceptuje gwarancji towaru uszkodzonego przy transporcie.

Reklamacje rozpatrywane są do 30 dni od daty otrzymania towaru.

W przypadku uznania reklamacji, ma kupujący prawo na zwrót kosztów związanych z odesłaniem reklamowanego towaru – koszty transportu paczki. Jeżeli Kupujący wybierze inny niż najtańszy sposób dostawy towaru, który Sprzedawca oferuje, zwróci Sprzedawca Kupującemu koszty dostarczenia towaru w wysokości, która odpowiada najtańszemu sposobu dostarczenia towaru. Wtedy prosimy o zeskanowanie potwierdzenia o odesłaniu towaru i zasłanie na nasz email info@xtremeshop.pl.

W przypadku uznania zwrotu pieniędzy, będzie dokładna kwota przelana na Pańskie konto.

Po dokończonej reklamacji jest okres trwania gwarancji przedłóżony o tyle dni, ile trwała reklamacja.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji nie przedłuża się okres gwarancji i ni będą zwrócone koszty związane z przesłaniem towaru.

Jeżeli była reklamacja uzasadniona w ustawowym terminie wymianą towaru za nowy, okres gwarancji zaczyna się liczyć od początku, od daty uzasadnienia reklamacji.

Prosimy niech wszystkie dokumenty dotyczące reklamacji Państwo zatrzymują.